Deklaracja dostępności

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.wydawnictwo.aps.edu.pl

Data publikacji strony internetowej: 20 lipca 2025 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 20 lipca 2025 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 20 lipca 2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 20 lipca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Firmę Grow Brand Sp. Z o. o. z siedzibą przy ul. Żywicznej 16A, 05-092 Łomianki.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Dostępność architektoniczna oraz informacyjno-komunikacyjna została opisana w deklaracji dostępności Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej dostępnej na stronie biuletynu informacji publicznej pod linkiem https://bip.aps.edu.pl/deklaracja-dostepnosci.
Skróty klawiaturowe
Na stronie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wojciecha Polak- mejlowo wpolak@aps.edu.pllub telefonicznie 22 5893641.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie, podaj:

swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgodzisz się z odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnieniu dostępności cyfrowej.

Procedura składania skarg i wniosków znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej APS. Link do strony z procedurą załatwiania skarg i wniosków w APS: http://bip.aps.edu.pl/artykuly/483/przyjmowanie-i-zalatwianie-spraw.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

To top